dilluns, 10 de maig del 2010

CURSA DE PRIMAVERA DE SALOU

Diumenge vam còrrer a Salou la "6ena cursa popular de primavera". Una cursa especial per molts motius, el més important és que la recaptació anava destinada a diverses organitzacions que lluiten contra el càncer. També perque celebravem el retorn del Carles al circuit, després d'un llarg parèntesi per una lesió i també.....perque malgrat tot, sembla que també marcarà un inici en la meva recuperació d'una pesada lesió.
El Carles va participar a la modalitat de 10 Km i jo, per precaució, ho vaig fer a la de 4 Km, que a més de ser més curta transcorria per un circuit molt ménys exigent, totalment pla. Tot i així, després de fer l'escalfament i minuts abans de la cursa, no les tenia totes, les molèsties hi eren. Dubtava en si feia bé sortint a còrrer, estava....una mica "acollonit".


Ens haviem de donar moral!!!!!!:

Vaig començar la cursa amb les molèsties però abans de passar pel primer quilòmetre, ja tenia les articulacion "calentes", les molèsties eren mínimes i em sentia amb forces de "tirar" una mica. Al final vaig acabar molt bé, encara que....sempre hi ha "un dia després" i passades 24 hores de la cursa, no puc dir que estigui del tot ok, però les perspectives són optimistes.
La "graderia" d'abans d'arribar a la meta era molt nombrosa:

El Carles es veu que no va patir gaire, somrient a punt d'acabar els 10 Km!!!..."Tot un crack!!!:

La nostra samarreta:
El millor d'aquesta foto, sense cap dubte, és l'arribada a meta del nostre atleta, però, no em negareu que el "gentleman" que entra darrere seu, és d'admiració!!!!!:



Al final, fins i tot ens can donar una medalla, l'esforç s'ho va valdre!....i la propera, una de les més clàssiques de Tarragona, la Cursa de Sant llorenç-La Mina, d'aqui a dues setmanes!