diumenge, 6 de setembre del 2009

II CURSA VALL ARRABASSADA

UNA CURSA PERFECTA EN TOTS ELS SENTITS. Enhorabona al Club Atletisme Runners World Tarragona, organitzadors de la prova, per haver millorat, i de quina manera, la segona edició de la cursa. Han aconseguit duplicar el nombre de participants en relació a l’any passat, han dissenyat un traçat de la cursa molt equilibrat, amb alguns desnivells per exprimir la qualitat dels participants, han coordinat perfectament les diferents modalitats de proves: diferents curses infantils i proves sèniors de 5 Km i 10 Km controlades amb xip i finalment, també han comptat amb la presència de la campiona Natàlia Rodriguez per l’entrega de premis i a la que tots els participants han rendit homenatge en forma d’un llarg i sonor aplaudiment durant l’acte.
He participat a la cursa amb una amiga, la Meri, una crack dels esports que comença amb això del running i a la que tinc casi convençuda per unir-se al club. Ella ha fet “com una bala” la modalitat de cursa de 5 Km i jo, “al meu ritme” la de 10 Km. Encara que estic content amb la marca, em queda el dubte de que podria haver “apretat” una mica més en la primera volta, ja que al final he anat sobrat de forces, fent la segona volta molt més ràpida.
Al final, fins i tot, ens hem pogut fer una foto amb la Natàlia i donar-li l’enhorabona!!!
Una cursa per repetir. Podeu trobar les classificacions AQUI.